Ana sayfa » Tinder, cinsel hayat ve tuvalette seks üzerine
#YAZARLAR Yedek Kulübesi

Tinder, cinsel hayat ve tuvalette seks üzerine

Ekranımın sağ alt köşesinde çıkan mail bildirimi yine bir toplantı ‘set edildiğinin’ habercisiydi. Zaten 8 kişi aynı yerdeyiz. Neden mail?

Toplantı maili sağ tarafımda oturan Cemre’den gelmişti:

Arkadaşlar biliyorsunuz bugün Doruk arkadaşımızın doğum günü. Çıkışta sürpriz doğum günü partisi yapacağız. Bunun için ‘herkez’  50 lira atarsa çok güzel olur. Ben Tarabya’ya gidelim diyorum ama farklı fikri olan varsa açığım. Gelenler maili onaylasın lütfen.

‘Yıl olmuş 2018, ‘herkes’e ‘herkez’ diyen kaldı mı?’ diye düşünürken asıl sormam gereken soruyu sordum:  Doruk ne iş yapıyordu?
*****

Parti tahmin ettiğim gibi sıkıcı, gürültülü ve sevimsizdi. İçkiler de kötüydü. Toplantı notları, Emrah Bey’in ne kadar yakışıklı olduğu, Semra Hanım’ın tuvalette mastürbasyon yaparken ‘yakalandığı’ konuşuluyordu.

O sırada parti çocuğu Doruk, arasına girdiği iki kızla fotoğraf çekilmek için telefonunu bana uzattı: ‘Hocam bizi bi’ al be’

Telefonu elime aldığımda bir terslik olduğunu fark ettim. Ekranda Doruk, Emel ve Cemre’nin anlık görüntüsü yerine güzel bir kız fotoğrafı, altında ‘Arzu (28) yazısı, onun altında en sağda bir kalp, ortada bir yıldız ve en solda da çarpı işareti vardı.

Hocam Arzu arıyor galiba’ deyip telefonu uzattım. Doruk, ‘aa yok yok Tinder açık kalmış, şimdi çeker misin?’ dedi.

Fotoğrafı çektim, üçü de sik gibi çıktı.

Cemre ‘Tinder piyasası nasıl, var mı sağlam vuruş?’ diye sordu Doruk’a. Doruk pişkin pişkin ‘İliğim kurudu iliğim. Sarışını esmeri evlisi bekârı hepsini siktim. Bu akşam da geliyor biri’ diye cevapladı.

Emel de ‘Ben de geçenlerde üye oldum, eskiden sadece Facebook hesabıyla olunuyordu, şimdi telefonla da olunuyor. 1-2 tane çıtır götürdüm sonra sildim’ dedi.

Millet sevişiyordu yani. Özenmedim desem yalan olur.

Ama anlamadığım neydi bu Tinder tam olarak? Duymuşluğum var ama yeterince bilgiye sahip değildim. Kızların Doruk’tan uzaklaşmasını bekledim. Yalnız kalınca hemen yapıştım yanına:

-Reis sen ne iş yapıyon ya?

Gülümseyip ‘Android developerım aslında ama backendci olmadığı için şu sıralar takılıyorum öyle karı-kız falan’ dedi.

Yeri gelmişken yapıştırdım: Bu Tinder nasıl oluyor şimdi?

Çok basit. Önce indir uygulamayı. Facebook’un var mı?

Yok.

Tamam telefonla da olur. Numaranla kaydol, adın, yaşın fotoğraflarını falan ekle. Sonra zaten kız fotoğrafları gelecek önüne. Beğendiğini sağa kaydır, beğenmediğini sola. Beğendiğin kişi de seni beğenirse eşleşiyorsunuz. Sonra mesajlajma, telefon numarası alış-verişi sonrası senin becerine kalmış. Ama benim tavsiyem paralı üye ol. O zaman seni beğenen biri olduğunda da haberin oluyor. Günlük 5 tane de süper like hakkın oluyor. Aylık 60-70 lira bir şey. Yapıştır gitsin.

Süper like ne?

Ya şimdi diyelim ki sen birini beğendin. Ama eşleşmeniz için onun da senin beğenmesi gerekiyor ya hani, işte bu süper like sayesinde sen onu beğendiğin anda ona bildirim gidiyor. Böylelikle bir şekilde seni fark ediyor. Artık beğenir beğenmez orası sana kalmış. Şuranın tuvaletinde bile seks yaptım ben.

Bunları söyleyip kustu. Köpek gibi içti şerefsiz. Para kendinden çıkmadı tabii. Bizim 50 lira oldu 150 lira zaten.

Eve dönerken son seviştiğimde doların 2,83 olduğunu hatırladım.

Wi-fi bağlantısından sonra uygulamayı indirmek için hamlemi yaptıktan sonra o müthiş uyarıyı gördüm:

‘Telefonunuzda yeterli alan kalmamıştır. Yeni uygulama yüklemek için telefonunuzda yer açın’

  1. bölümün sonu…

 

 

Google’da Ara